poniedziałek, 25 stycznia 2010

Prawa autorskie

Niestety, nie zgadzam się na wykorzystywanie zdjęć mojego autorstwa przez gości mojego bloga. Wszelkie fotografie i prace tu zamieszczone są wykonane przezemnie własnoręcznie, chyba, że w danym wpisie wyraźnie zaznaczam autora ( i/lub podaję link źródła).

Nie widzę przeszkód, by inni szli tym śladem, i zamieszczając gdzieś moją pracę podrzucili linka do bloga. Z wielką przyjemnością się na to godzę :)

A co z tymi, którzy "wezmą, jak swoje?"
Nie, po sądach ciągała nie będę, bo mi się nie chce zwyczajnie. No chyba, że ktoś będzie w jakiś szczególny sposób bezczelny.

Na ogół wiem co się dzieje w sieci w kwestii decoupage. Sporo znajomych kręci się wokół tematu, bywamy na każdym forum, w każdej galerii, na ogromnej ilości blogów. Nie ma co zatem liczyć, że jakaś "pożyczanka" moich prac umknie mojej uwadze. Zawsze ktoś mi o tym doniesie lub zobaczę sama. Nie róbcie tego, proszę. Społeczność internetowa decoupage jest dość stabilnym, acz otwartym kręgiem. Jednak osoby, które kradną czyjąś pracę (czy moją, czy którejkolwiek z dziewczyn) nie mają w gronie rękodzielników czego szukać :)